طراحی سایت مرجع اطلاع رسانی

سایت های اطلاع رسانی که به صورت سایت های مرجع انتشار پیدا می کنند می‌توانند تعداد بسیار بالای کاربران را پوشش دهند این سایت‌ها معمولاً به صورت تخصصی و با امنیت بالا طراحی می شود. ساختار این سایت ها مشابه با سایت های خبری است با تفاوت اینکه تعداد مخاطبان بالاتری دارند و اعتبار وب سایت آن را به یک سایت مرجع تبدیل کرده است.

ویژگی های طراحی سایت مرجع اطلاع رسانی

طراحی سایت مرجع اطلاع رسانی ویژگی های منحصر به فردی را دارند که در این بخش به برخی از این ویژگی ها  اشاره می‌کنیم.

  1. بخش اخبار و اطلاع رسانی ها، این بخش در صفحه اصلی طراحی و به صورت یک اسلاید اخبار و اطلاع رسانی ها را به کاربران نمایش می دهد.
  2. خبرهای تصویری، این بخش اخبار را حول محور تصاویر به نمایش می گذارد در واقع این بخش یک گالری تصویر با وسعت بسیار زیاد است که اخبار تصویری را تحت پوشش قرار می‌دهد.
  3. اخبار ویدیویی، این بخش اخباری را تحت پوشش قرار می دهد که به صورت ویدئو قابل انتشار است.
  4. دسته بندی اطلاع رسانی ها، یک فیلترینگ جامع از انواع اخبار و اطلاع رسانی ها می باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا اطلاعات مورد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن جستجو نمایند.

مخاطبان در طراحی سایت مرجع اطلاع رسانی

همانطور که گفته شد سایت های مرجع تعداد کاربران بسیار زیادی را پوشش می دهند. پوشش کاربران به مفهوم پردازش بالا در وب سایت است برای وب سایت های مرجع نیاز است تا از سرورهای بسیار پر قدرت استفاده شود این سرورها علاوه بر قدرت پردازش سیستم های امنیتی مناسبی را نیز دارند. سرورها در سایت های مرجع از اهمیت بالایی برخوردار هستند چراکه باید پوشش همزمان به تعداد بالای کاربران را بدون افت کیفیت انجام دهند.

بخش جستجو در محتوای وب سایت در سایت‌های مرجع بخشی بسیار پر اهمیت است. تعداد بالای اخبار و همچنین تعداد بالای کاربران نیاز به یک جستجوگر حرفه ای را بیشتر می کند. جستجوگر ها می توانند به شیوه های مختلفی محتوای مورد نظر ما را جستجو و آن را در اختیار ما قرار دهند. در سایت های مرجع معمولاً بخش جستجو به یک موتور پر قدرت که امکان جستجو با شیوه های مختلف را داشته باشد واگذار می شود.

آمار وب سایت در طراحی سایت مرجع اطلاع رسانی

نگه داشتن آمار و بررسی وب سایت در سایت های مرجع اهمیت بالایی دارد. این بخش باید توانایی ارائه آمار در هر لحظه را داشته باشد. همچنین بخش آمار وب سایت باید توانایی بررسی تعداد بازدیدها، تعداد کاربران و همچنین بخشی از رفتار مخاطبان را داشته باشد.

سایت های مرجع در صورتی که نیاز به ایجاد درآمد داشته باشند می‌توانند از بخش تبلیغات درآمد مناسبی را کسب نمایند.

طراحی سایت مرجع اطلاع رسانی

اپلیکیشن آماده

سایت

اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده


havayetaze سایت ,مرجع ,رسانی ,اطلاع ,طراحی ,کاربران ,اطلاع رسانی ,سایت مرجع ,مرجع اطلاع ,طراحی سایت ,تعداد بالای ,مرجع اطلاع رسانی ,تعداد بالای کاربران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

emohtava .::سايت نظامي آي آر ارتش|بزرگترین و متفاوت ترین سایت نظامی در ایران::. نتیجه بهتر در کنکور سراسری فروشگاه سایت آموزش هنرهای دستی بانوان تنها